fredag 8 mars 2013

Fredag kväll.

Sitter här i min lilla ensamhet medan älsklingen har "grabb kväll" i Kättbo.
Kollade på gladiatorerna för ett tag sedan och nu sitter jag här och skriver blogg eftersom det var ett tag sedan. Är verkligen dålig på att uppdatera här. Men å andra sidan händer det inte så mkt i mitt liv heller så finns inte så mycket att skriva om :P

Det som hänt är väl att jag fick jobba lite extra under vasaloppet på Masala och hotell Siljan :)
 

Var även hem till Nås och hälsade på en kort vända måndag-onsdag, inte alls så länge som jag tänkt mig. Åkte med älsklingen hem när han skulle jobba på onsdag kväll eftersom det var magsjuka hemma i Nås och ville väl inte vara kvar där som tråkigt besök ifall jag också skulle fått det.
Men åker förmodligen dit på torsdag igen så då får jag träffa mamma också, vilket var ett tag sedan!

Har även tänkt att gå till hotell Siljan och höra om extra jobb och jobb under sommaren :) Skulle vara så jäkla underbart om man fick sommar jobb där, riktigt trevligt ställe !:)


Nej nu ska jag slå på en film å somna till ;)

Godnatt!


/Micaela*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar