onsdag 3 april 2013

Onsdag

Vaknade tidigt idag, kan ej sova på morgonen längre känns det som, vaknar tidigt varje dag.
Men låg och donade med telefon tills älsklingen vaknade till liv.
Åt frukost och kollade på nån serie "en fyra för tre" eller nåt sånt. Efter det så diskade jag och älsklingen bäddade sängen sen städade vi lite lådor här hemma, vilket onsdags nöje ;) haha.
Vid 3 så gick jag och mötte upp Nina vid OK och så gick vi vidare mot "stan" och tog en fika, kollade affärer och snackade en hel del. Det var riktigt skoj att träffa henne eftersom det var ett bra tag sedan nu.. I somras tror jag det var..
Men nu är jag hemma igen och älsklingen har precis dragit iväg till jobbet så jag sitter här och skriver lite och funderar på vad jag ska hitta på för nåt ikväll..


Imorrn har jag en tid vid tandläkaren, jag är ju så nojig bara det är nåt så lika bra att kolla så att jag inte har några hål eller nå annat problem. hehe. Annars imorrn så är ju älsklingen ledig, han är ju ledig enda tills på söndag så vi funderar lite på att åka till deras sommarstuga och vara där hela helgen och bara va, skulle vara riktigt skönt faktiskt så det hoppas vi på! :)

Nej nu ska jag gå och fixa lite. Ha det !

/Micaela*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar