onsdag 7 augusti 2013

Vart ska jag börja?

Kan börja med att säga att idag skrev vi på kontraktet till nya lägenheten och den 1 oktober börjar flytten. UNDERBART!!

Det var så längesen jag skrev här på bloggen så lite svårt att komma ihåg vad jag gjort sen dess.
Men började mitt sommarjobb den 25 juni så har väl jobbar en hel del och missat massa skoj som hänt under sommaren p.g.a det. Men men, tjänar ju lite pengar iaf.
Firade midsommar i Nås iaf med min älskade familj, det enda som saknades var min älskling som jobbade.. Har även varit på bröllop i Dala-Järna, älsklingens kusin Sara gifte sig.
Fick även en mini semester på 4 dagar som jag tillbringade i Kättbo med älsklingen. Grillade, fiskade och hade det super mysigt!

Det är väl lite av det jag kommer ihåg av sommaren.



Och på tal om nåt helt annat så måste jag bara tala om detta.

Jag vill inte vara den där bitter fittan men fyfan va less jag är på att alltid höra av mig till folk för att hålla kontakten nu när vi flyttat från varandra och få höra dessa ord "jag saknar dig", "Klart vi ska träffas och snacka lite det var ju så längesen nu" "Kom hem snart" m.m. Det känns som att det bara är tomma ord. Hade ni menat vad ni sa så hade ni ju kunnat smsa/ringt och iallafall t.ex sagt "Hej! Hur har du det?" eller "Hej! Har du lust att ses? Jag kan komma till Mora nån dag". Eftersom det alltid är jag som ska komma hit och dit hela tiden om det väl händer att vi ses. Som det känns. Jag bor ju faktiskt i Mora nu, och skulle vara skoj om ni ville komma hit någongång. Det enda jag vet om er nu för tiden är det som står på facebook. Så jag kan ju inte ta bort den heller för då vet jag absolut ingenting. Facebook är ju rena skiten egentligen, men som sagt jag kan inte ta bort den för då vet jag ingenting om er..
Men jag har då bestämt mig, jag tänker inte lägga ner mer energi om inte ni vill hjälpa mig att hålla kontakten.
Nu tänker jag faktiskt vänta å se om  ni verkligen hör av er och om jag verkligen har några vänner alls som verkligen bryr sig om hur jag mår och som verkligen vill träffas och inte bara säger det bara för att..

Jag känner mig jävligt gnällig men jag är verkligen ledsen över dessa tomma ord, det är jag faktiskt. Jag känner mig ensam.
Men jag har ju min älskade pojkvän som finns här för mig och är min bästa vän men jag vill ha mina gamla vänner tillbaka också! Jag saknar er verkligen, vad hände?:'( <3

4 kommentarer:

  1. Jag kanske kan komma till Mora på semestern så kan vi ses på en fika? :P / Nina

    SvaraRadera
  2. Ja, absolut det kan vi !:) När har du semester ?

    SvaraRadera
  3. Den börjar på fredag, och är till 25 aug. :) Sen börjar skolan. Men ska till Stockholm från nu på söndag, till på lördagen den 17 aug. :) Förslag på något datum?

    SvaraRadera
  4. Okej härligt :) jag åker till Strömstad den 20 augusti så jag vet inte riktigt vilkwt datum som passar eftersom jag jobbar också. Men vi kan ju höras på sms? Hör av dig när du är hemma från Stockholm:)

    SvaraRadera