fredag 18 januari 2013

Fredag

Jag är verkligen seg på att uppdatera här på bloggen trots att jag inte gör ett skit om dagarna.

Går upp hyfsad tid, eller ja. Vänt lite på dygnen nu när vi varit i Nås och målat och tapetserat hela nätterna. Men jag jobbar på det ;)
Och under dagarna är det väl olika från dag till dag. Tvättar, städar, chillar och umgås med älsklingen när han väl är hemma och ledig från jobbet och har jag tur så ringer dom någon enstaka gång från Strand och frågar om jag kan hoppa in å jobba. Så ser mina dagar ut på ett ungefär. Ja ett så tråkigt liv har jag!

Fick reda på idag att tjänsterna på Strand är tillsatta, men står fortfarande kvar som extra och som sommar personal ? om jag fattade det rätt. Kan ju alltid hoppas på det! Pratade även om Vasaloppet men ej fått något svar om det ännu.

Jag blir så jäkla rädd och nervös på detta,
*Inget jobb bara nån enstaka gång.
*Ingen inkomst alls.
*Och inte ett enda jobb det finns!!

Vad ska det bli av mig egentligen? Bo på gatan kanske..



Måste säga att jag är så sjukt less på alla dessa statusuppdateringar på fb, tänk om fb kunde vara som förut och inte vara så överdriven som den är nu. Det går verkligen till överdrift!!




Nää, blir bara arg och less på allt och på mig själv eftersom jag har sån jävla otur med allt som har med jobb att göra... Tack för mig!! 
Hejdå!

/Micaela*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar