tisdag 1 januari 2013

Nyårs firande.

Under dagen var det segt, gjorde inte så mkt. Väntade mest på att det skulle hända något. Älsklingen började jobba vid halv 2 ist för senare (Han skulle få gå först av alla om han kunde börja tidigare.) Fick ett sms av honom "Fick reda på ungefär när jag slutar, gör dig klar till 23 :) Jag älskar dig".
Jag gjorde mig klar tills dess. Klockan gick. 23.50 ringer han och säger "skynda dig, vi har bråttom om vi ska hinna upp till Jennifer och Rikard till 12."
Drog på mig kläderna, skorna och gick ut sådär lagom irriterad eftersom jag varit klar sen 22 eller nåt. Men jaja. När vi kom upp dit och sett alla fyrverkerier och träffat hans bröder med flickvänner så vart man på bra humör igen och hade en trevlig kväll:) Blev dock lite sent.

Vaknade vid kvart över 12 idag och mer halsont än igår. Fy fan va drygt, palla bli sjuk nu!!
Men åt frukost med älsklingen iaf innan Emma, Krille, Jennifer och Rikard kom hit och hälsade på :) Emma har ej varit här förut så ville komma och kolla hur bli bodde. Trevligt. Efter att dom åkt så åkte vi upp och handlade innan älsklingen skulle iväg och jobba.
Har kollat på skilda världar och bara latat hela kvällen, eller ja, jag och älsklingen slog på 2 maskiner tvätt innan han drog så har väl fixat med den lite också.

Nu ska jag lägga mig.

/Micaela *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar