lördag 1 december 2012

1 december

Tänkte skriva lite här på bloggen igår men hann inte riktigt med.. Julpyntade med älsklingen innan han skulle iväg och jobba vid 4. En halvtimme innan älsklingen skulle åka mot jobbet så ringde Emma från Strand och frågade om jag ville jobba kväll och jag tackade såklart ja eftersom jag behöver alla timmar jag kan få.. Är förjävligt att vara arbetslös..

Kollade på julkalendern imorse när jag ändå inte kunde somna om efter att ha vaknat med världens huvudvärk och en marddröm. Mysteriet på greveholm är julkalendern i år, den verkar bra :)  Men det slår nog inte mysteriet på greveholm som var för flera år sedan ;)
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, blir nog att ligga på soffan och glo på lite skilda världar om inte denna huvudvärk släpper.
Älsklingen åker ju och jobbar vid 3 idag till ikväll någongång så finns inte så mkt att göra..

Kanske uppdaterar lite senare ikväll.


/Micaela *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar