söndag 16 december 2012

tredje advent

Älsklingen är på julbord med jobbet och jag själv har ätit risgrynsgröt och ägg smörgås och precis kollat klart på några avsnitt av skilda världar! Måste ju erkänna att jag är avundsjuk på att älsklingen får julbord och inte jag ! :P Men jag får vackert vänta till på torsdag då vi ska på julbord på Mora parken. hehe..  Jaja..


Idag är det iaf tredje advent och som jag skrev igår, fasen va fort tiden går! :O
Innan älsklingen drog iväg på julbord så kollade vi lite tv och spelade wii, (Super mario)  haha.. Det går fasen inte att slita sig när man väl börjar, även om man kan bli jävligt arg när man döör.


I veckan drar jag till Nås, hem till familjen. Mamma kom hem från Norge idag, träffar henne alldeles för sällan nu för tiden när hon är i Norge och när hon är hemma så är det ju inte alls säkert att jag är hemma i Nås liksom.. TRåkigt. Men man lär ju jobba för att få in pengar..

Nu ska jag kolla film.

/Micaela*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar