tisdag 18 december 2012

.


Blev inge städning igår, blev en film sen spelade jag lite wii innan jag fick ett sms av Sofia att hon varit hos tandläkaren i Mora och undrade om vi skulle ses :) Så jag gick och mötte henne sen gick vi och tog en fika nere på "stan":) Efter att hon åkt iväg med tåget runt halv 5 så hämtade älsklingen mig och vi åkte upp till Ica maxi och handlade lite mat för denna vecka. Annars så hände det inte så mycket mer.


Idag har det inte heller hänt så mycket. Typ som alla andra dagar, gått upp, ätit, spelat lite wii och nu sitter jag här och skriver lite blogg och älsklingen jobbar. Men jag hoppas han slutar snart.

Imorrn tänkte jag tvätta lite eftersom jag åker till Nås på fredag morgon någon gång och träffar alla där hemma :)


/Micaela*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar