lördag 8 december 2012

Pappa och Max på besök.

Fredag:

Älsklingen jobbade så jag städade och tvättade eftersom pappa óch Max skulle komma hit på kvällen och sova över en natt eftersom dom skulle på julmarknad i Orsa på lördagen.
Älsklingen slutade runt 3 så han kom hem ungefär halv 4, vi åkte och handlade lite åså sen började han lite med maten och jag gjorde chokladbollar:P
När pappa och Max kom så åt vi, kycklinggryta och ris. Lite senare fikade vi lite,drack te och åt chokladbollar och knäck, mumma! Och så spelade vi lite wii innan vi la oss vid halv 1, hehe..

Idag lördag:
Hade klockan ställd på 08.40 för att kolla på julkalendern på tvn. Efter den så gick vi upp och käkade frukost och tog det lugnt innan vi skulle åka till Orsa på julmarknad som började 12. Det var ju lite segt i början men sen rullade det in lite folk trots kallan. Pappa sålde väl en del fisk iaf. Jag, Max och älsklingen åkte hem tidigare eftersom älsklingen skulle börja jobba vid 3 och jag och Max frös som bara fan..
När vi kom hem så spelade vi lite wii innan pappa kom.

Och nu sitter jag här, pappa har åkt hem och älsklingen jobbar till sent ikväll skulle jag tro så det blir en lugn kväll ikväll i vinterkylan.. Nu ska jag äta lite risgrynsgröt (orkar inte laga någon mat) och kolla på någon film.

Ha det så bra!

/Micaela *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar