torsdag 20 december 2012

torsdag

Dagen började med att vakna bredvid min älskade pojkvän och fortsatte med frukost och julkalendern framför tvn.. Efter frukosten plockade vi ihop lite, fixade till oss och sen drog vi till Mora parken på julbords lunch vid 12, riktigt mycket folk måste jag säga!! Tog ett kort med mobilen men har inte den inte inlagd på datorn. Satte där i lite mer än en timme. När vi kom hem så packade jag lite eftersom vi åker till Nås imorrn, eller ja,, älsklingen skjutsar dit mig men stannar bara till lördag eftersom han ska jobba på söndag :/ Trååkigt!!
Efter det så umgicks vi bara innan han skulle iväg och jobba vid halv 7 :/
Och nu sitter jag här, har precis kollat klart på några avsnitt av skilda världar så nu skriver jag lite blogg och kollar fb i väntan på att älsklingen ska komma hem..

Imorrn åker jag till Nås ett par dagar. Ska bli skönt att komma hem till Nås lite och inte sitta ensam här under jul när älsklingen jobbar. och så får jag ju träffa familjen :) Jessica m. familj blir dock hemma hos dom i Strömstad, tråkigt men långt att åka.

Nej nu ska jag gå. Ha det så bra!

/Micaela *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar