måndag 10 december 2012

Seg dag

Älsklingen och jag hade nyss lite kaffe/te sällskap av hans mamma och Owe. Dom hängde med Jonatan hem efter att han slutat vid 3.

Annars idag har jag inte gjort ett skit, vaknade och kollade på julkalendern imorse vid 7 med älsklingen sen somnade jag om och vaknade vid 10. Kollade dt, aftonbladet och fb på telefon innan jag gick upp och duschade, plockade ihop och åt frukost. Sen la jag mig på soffan och glodde på skilda världar till älsklingen slutade och kom hem :)

Måste säga att fasen va mörkt det blir fort, redan vid 4 är det kolsvart ute :O Man blir sjukt trött om dagarna när det blir så mörkt fort och inget jobb på det sen. Ganska seegt.

Farmor fyllde år igår också, så ringde och grattade henne och pratade lite :) Och så var det ju andra advent också. Lite mys med juletider äre allt :)

Nej nu ska jag gå och käka lite grann innan jag dör av hunger.
Och ikväll blir det lugnt framför tvn.

Ha det så bra!

/Micaela *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar