måndag 17 december 2012

Trött är bara förnamnet idag.

Nämnde ju att älsklingen var på julbord igår med jobbet och lite senare på kvällen vid 11 tiden ungefär så frågar dom om jag vill komma dit och träffa alla. Funderade ett tag men slutade med att jag gick dit, eller ja, älsklingen kom och mötte mig (jag är ju så mörkrädd) hehe.
Satt och snackade och drack någon öl. Hade riktigt kul faktiskt. Jag och älsklingen kom hem vid 3 eller nåt sånt inatt.

Vaknade iaf för en timme men fortfarade väldigt trött och älsklingen jobbar lunch idag, stackarn! Han måste ju verkligen vara trött eftersom det blev så sent igår och sen upp kl. 9. Hade jag nog aldrig pallat. Menmen.. Har iaf kollat julkalendern och ätit frukost, mer än så har jag inte hunnit med.
Men nu ska jag slå på en film och efter det ska jag ta tag i sysslorna här hemma.


/Micaela*
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar