onsdag 12 december 2012

Seg natt.

Haft en väldigt jobbig natt, inte alls många timmars sömn. Vaknat till och från hela natten typ. Skit drygt.. Hoppas jag kommer få sova inatt iaf!

Idag skulle jag ha träffat Therese men hon försov sig så vi skulle ta det en annan dag ist, så kan det va ;P hehe. Men var ute och gick på "stan" och kollade lite i affärerna och så hälsade jag på älsklingen på jobbet och där var det hyffsat lugnt..

Men nu är jag hemma igen och väntar på att pappa och Pontus ska komma till Mora för dom ska t hab eller vad det nu heter. Så ska väl träffa dom en vända innan dom åker mot Nås igen..
Annars idag så ska vi till elgiganten och köpa en telefon till älsklingen är det meningen iaf och handla lite käk..

Nej nu ska jag kolla på nåt avsnitt av skilda världar och äta lite lunch medans jag väntar på pappa och Pontus! :)


Ha det!

/Micaela *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar